2012年3月27日火曜日

Uncategorized « 高松市英会話ブログ


Post by Kevin Cozma for 高松市英会話 ケビンズイングリッシュハウス

Hello, everyone.  Today, I would like to mention a very worthwhile organization which we have supported for many years, World Vision. Here is a link to World Vision International  World Vision Japan 

皆さん、こんにちは。今回は、私たちが何年にもわたってサポートしている大変価値のある機構「ワールドビジョン」について書きたいと思います。コチラ→

I know times are tough economically, but if you can afford to sponsor a child, please consider it and visit one of the links above.  You can change the world.  Maybe just a little, but a lot of little can make a big difference.


presantsは、 1070年に何食べました

経済的に今大変な時期であるのは私も良く分かっています。けれど、もしあなたに子供を一人援助する金銭的な余裕があれば、どうかそのことについて考えて、上記のリンク先をご覧になってください。あなたが世界を変えることができます。恐らくほんの少しでしょう。けれども、多くの「ほんの少し」が集まれば、それは大きな違いを生み出すことができます。

Our family has been sponsoring children for over 10 years.  The first child that we sponsored was in India.  He is now 19 and it is a wonderful feeling that we helped him attend school and have enough food to eat.  Part of our sponsorship also went to building a community well.


メディケアは、ペンシルバニア州の熟練したケアのための日数を払うん。

私たち家族は、10年以上にわたり子供たちを援助してきました。私たちが初めてサポートした子供はインドにいました。彼は今19歳で、私たちが彼が学校へ行くのを手伝い、十分に食べ物があるようにサポートしてきたと思えるのは素晴らしい気持ちです。私たちの援助の一部はその地域をもっと良くしていくことにも使われました。

Our most recent child is living in Tanzania and he is in the first grade of elementary school.  Our students can check out more information on him at the entrance of our school.  It is not appropriate to publish his picture or personal information here.  Tanzania is located just south of the horn of Africa.  Here is a video detailing how World Vision is helping with and reacting to the drought there.


真の幸福をもたらすもの

私たちが今現在サポートしている子供はタンザニアに住んでおり、小学校の1年生です。教室へレッスンに来られる方は、入り口のところに彼についてもっと詳しく書かれたカードが置いてありますのでご覧になれます。このブログ上で彼の写真や個人的な内容を載せるのは適切ではないと思いますのでそれは控えます。タンザニアはアフリカの角のすぐ南に位置しています。次にあるビデオは、ワールドビジョンがどのようにしてそこで干ばつに対応し、そして援助をしているかを詳しく述べています。


We are very glad to have supported World Vision in the past, and will wholeheartedly continue to do so in the future. If you were in dire need of food and water for your family, wouldn't you hope and pray for help, for a guardian angel of sorts?  I know I would.  Here is your chance to be a guardian angel… of sorts.

私たちは今までにワールドビジョンをサポートし続けることができ本当に嬉しく思っています。そして、今後これからも心を込めて同じことをし続けていきます。もしあなたが自分の家族のために食料と水がどうしても差し迫って必要だったら、助けを求め懇願しませんか?神様や仏様、守護天使にも・・・。私だったらきっとそうします。そしてここに、あなたがその守護天使になれる機会があります。



These are our most popular posts:

New Years Greeting from San Francisco - welcome to scott ...

今、世界は急速な変化をしています。私たちはみな、明瞭にそれを見ることができます。 私たちは、それを感じ、他の人々がそれを感じ、多くの心に大きな希望と恐れがあります 。 今、私たちは、かつてないほどに、私たちが深く望む、愛の世界に近づいています。 read more

Vision Works

しかし、ただ自分を押し出そうとしても思うような写真を撮ることは出来ませんでした。 それで以前に、気に入った写真が撮れたときのことを振り返ってみると、自然にその空間 を楽しんでいたことに気づきました。でも一方的に自分から ... この7年間には、撮影の 機会を与えて下さった建築家や編集者、多くの方々の協力を頂き今日に至っています。 特に、海外においての撮影は ... You clearly demonstrate this skill and we are indebtedc to you for portraying our work with such sensitivity and skill. With all good wishes ... read more

Uncategorized « 高松市英会話ブログ

I am inspired by you, and will start studying for the Japanese Language Proficiency Test (JLPT) early next year. Yukariの英 .... 私たちは今までにワールド ビジョンをサポートし続けることができ本当に嬉しく思っています。そして、 ... サマー スクールでは普段よりも余分に使える時間があったので、上記の「実際に使ってみる」 という部分は芸術・図工・料理や、公園での英単語探しもやってみることができました。 どのアクティビティも英語で指示が出され、1クラス8人に対して大抵2人(Kevinと Yukari)の先生がいました。 read more

JAPAN

We are now looking into the obvious, we can clearly see the corruption of our world. ... The Heart has access to a Higher Wisdom, a higher Vision that powerfully guides You, and me, and all of us every ... 今まで想像された中で最も 美しい創造--あなたの価値と値は今までのところ私たちの目が見ることができるものを 超えています、 ... 何がこれを引き起こしたか、または作成したかが重要でなく、まただれ はもいません。 ... 私たちは、今明白さを調べていて、明確に私たちの世界の不正を見る ことができます。 read more

Related Posts



0 コメント:

コメントを投稿